(¯`°•.¸¯`°•. Nomads The King of ExClUsIvE .•°`¯¸.•°`¯)
مرحبا بك عزيزي الزائر فى منتديات نومادس. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه



 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   السبت أبريل 18, 2009 10:32 pm





























الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
anOOn
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 524
العمر : 21
البلد : ملكوش دعــــــوة
العمل : رائد فضـــاء
الهوايات : لعبة الفـيـفا
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3683
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 30/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 7:17 am

طب ما كل الحاجات دى معروفة وبالفوتوشوب القدر او اعمل اى حاجة
بس بتظهر الحاجات دى للالى بيعرف فى الاضاءة والظلال

مشكورة على التوضيح والمعلومات القديمة lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://NomadS.mAm9.com
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 2:08 pm

عارف انون 
انا لو اعرف ان المعلومات دى موجودة فى  المنتدى مكنتش حطتها هنا من الاساس

وهى فعلا مش موجودة هنا 

فقلت انقلها ليكم 
وبعدين الفوتوشوب برنامج معروف وجميل 

بس لما يدخل فى سياسه الدين  

ويلعب فى عقول الناس متبقاش دى معلومات قديم
وكل اللى معمول فى الصور هنا لناس علمانين وليبرالين 
لتخريب الدين مش اكتر

ولو انت عارف المعلومات القديمه دى
فى غيرك ميعرفهاش ! !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
anOOn
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 524
العمر : 21
البلد : ملكوش دعــــــوة
العمل : رائد فضـــاء
الهوايات : لعبة الفـيـفا
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3683
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 30/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 4:22 pm

bashousha كتب:
عارف انون
انا لو اعرف ان المعلومات دى موجودة فى المنتدى مكنتش حطتها هنا من الاساس

وهى فعلا مش موجودة هنا

فقلت انقلها ليكم
وبعدين الفوتوشوب برنامج معروف وجميل

بس لما يدخل فى سياسه الدين

ويلعب فى عقول الناس متبقاش دى معلومات قديم
وكل اللى معمول فى الصور هنا لناس علمانين وليبرالين
لتخريب الدين مش اكتر

ولو انت عارف المعلومات القديمه دى
فى غيرك ميعرفهاش ! !
انا قلت قديمة على اساس انى برخم بس
وبعدين مش دى الحاجة الوحيدة اللى بيعملوها الناس العلمانيين دول
وبعدين مش هاتفرق هى كده كده خربانة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://NomadS.mAm9.com
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 4:27 pm

عندك حق انون

هى خربانه خربانه

وعلى رأى المثل :


اللى مالوش خير فى اهله مالوش خير فى حد ! !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
anOOn
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 524
العمر : 21
البلد : ملكوش دعــــــوة
العمل : رائد فضـــاء
الهوايات : لعبة الفـيـفا
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3683
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 30/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 4:29 pm

bashousha كتب:
عندك حق انون

هى خربانه خربانه

وعلى رأى المثل
الدنيا خربانه
ربنا يصلح الحال ويهدينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://NomadS.mAm9.com
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 4:31 pm

احنا مش عايزين الهدى احنا عايزين الحرق 

لاننا بنصدق التفاهات دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
anOOn
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 524
العمر : 21
البلد : ملكوش دعــــــوة
العمل : رائد فضـــاء
الهوايات : لعبة الفـيـفا
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3683
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 30/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 4:36 pm

bashousha كتب:
احنا مش عايزين الهدى احنا عايزين الحرق

لاننا بنصدق التفاهات دى
انتى عايزة الحرق او حتى تكونى نص سوة اما انا لا
لان انا مش بصدق الحوارات دى حتى لو الصخرة دى بقيت بتتحرك وبتمشى
هاقول عليها جرافيك هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://NomadS.mAm9.com
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 4:44 pm

ياااااااااااااه
دا انت باين عليك لسانك طويييييييييييل 

ومش  هارود عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OozY
منظم المنتدى
منظم المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3128
العمر : 28
البلد : Egypt
العمل : Collige Student
الهوايات : Foot Ball
إحترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3798
السٌّمعَة : 45
تاريخ التسجيل : 15/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 4:57 pm

bashousha كتب:
ياااااااااااااه
دا انت باين عليك لسانك طويييييييييييل

ومش هارود عليك
معتقدش ان فى حد فى المنتدى يقدر يسد مع مروان
وعلى العموم انا مشيته خلاص علشان نكمل الماتش



________________________________________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:01 pm

اوك  يا اوزي 

اعتقد انه مشى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OozY
منظم المنتدى
منظم المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3128
العمر : 28
البلد : Egypt
العمل : Collige Student
الهوايات : Foot Ball
إحترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3798
السٌّمعَة : 45
تاريخ التسجيل : 15/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:05 pm

اه واحمدى الله انك معرفش انك قلتى عليه ان لسانه طويل
لانك مكنتيش هاتخلصى منه



________________________________________________




عدل سابقا من قبل OozY في الإثنين أبريل 20, 2009 5:13 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:07 pm

ليه ياعنى ان شاء الله
 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:09 pm

انت باين عليك تعرفه كويس اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OozY
منظم المنتدى
منظم المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3128
العمر : 28
البلد : Egypt
العمل : Collige Student
الهوايات : Foot Ball
إحترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3798
السٌّمعَة : 45
تاريخ التسجيل : 15/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:14 pm

أعرفه منين لا طبعا
بس فى بطاقة ابويه مكتوب ان مروان اخوية الصغير

انتى لسه جديدة ومتعرفيش حاجة

________________________________________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:18 pm

ههههههههههههههههههه

انا كدة بخبط فى الحلل صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OozY
منظم المنتدى
منظم المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3128
العمر : 28
البلد : Egypt
العمل : Collige Student
الهوايات : Foot Ball
إحترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3798
السٌّمعَة : 45
تاريخ التسجيل : 15/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:29 pm

انا مليش دعوه بيه
هو يتحمل نتيجة كلامه ورخامته بس هو لسانه طويل فعلا
وهو مش هايسيب حقه هههههههههههه
انتى وقعتى فى حفرة صغيرة بس خبرة
والله معاك


________________________________________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:30 pm

وانت فين يا اوزى 

انت فعلا خوفتنى منهوالله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OozY
منظم المنتدى
منظم المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3128
العمر : 28
البلد : Egypt
العمل : Collige Student
الهوايات : Foot Ball
إحترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3798
السٌّمعَة : 45
تاريخ التسجيل : 15/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:35 pm

مهو انا اللى ارشدته للطريق بس مروان بيطور من نفسه
يعنى من الاخر
ابعدى عن الواد ده احسن علشان انا عارف البنات كلهم بدمعه



________________________________________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:39 pm

لو البنات كلهم  بدمعه 

يبقى مش انا 

وانا على فكره لسانى طويل هههههههههه

بس والله عامله للمنتدى احترام 

لانى كنت ممكن ارد عليه 
لان انت  واخوك زى اخواتى الصغيرين

صح ياعم اوزى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:44 pm

وبعدين فكك

الموضوع مش مستاهل 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OozY
منظم المنتدى
منظم المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3128
العمر : 28
البلد : Egypt
العمل : Collige Student
الهوايات : Foot Ball
إحترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3798
السٌّمعَة : 45
تاريخ التسجيل : 15/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 5:54 pm

هو وقعك فى الفخ ورخم عليكى وانتى سخنتى
وبعدين مش انتى الاولى ده فى المنتدى ضحاية بنات كتير
ههههههههههههههههههه

وعلى العموم هو بيهزر معاكى
والبنات اللى مش بتدمع تبقى بت مسترجلة
المهم يارب المنتدى يعجبكم وبتاع والخ الخ

________________________________________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الإثنين أبريل 20, 2009 6:01 pm

لا طبعا انا بدمع على حاجه تستاهل

وبعدين انتوا لاعجبكو اللى بدمع وكمان اللى مش بدمع 

ممكن تقول انى عاقله مش اكتر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OozY
منظم المنتدى
منظم المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3128
العمر : 28
البلد : Egypt
العمل : Collige Student
الهوايات : Foot Ball
إحترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3798
السٌّمعَة : 45
تاريخ التسجيل : 15/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الثلاثاء أبريل 21, 2009 10:40 pm

انا معرفش عن البنات غير نوعين
المجنونة والباردة والمهم ده مش موضوعنا اما العقلة فدى جديدة

وعلى العمووووم يا رب المنتدى يعجبنى
.... قصدى يعجبك وتفضلى معاهم على طول بس مش اوووى يعنى

ويارب تفهمى كلامى

________________________________________________




عدل سابقا من قبل OozY في الثلاثاء أبريل 21, 2009 10:59 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bashousha
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 645
العمر : 30
البلد : معرفش . بس حسب تقرير الاسعافات الاوليه بتقول انها كدمات أدت الى غيبوبه
العمل : teleselles و بياعه جرايد بعد المغرب على الساعه 2 الظهر كدة
الهوايات : النوووووووووووووووم , واتفرج على 50 cent وthe game
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3984
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2   الثلاثاء أبريل 21, 2009 10:46 pm

اقوللك حاجه ومتزعلش

والله منا فاهمه حاجه من اللى انت كتبته

على العموم فكـــك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الصور المكذوبه على قدرة الله ..... هنا توضيح الحقيقه.....؟؟ (فبركه الفوتوشوب) 2
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
(¯`°•.¸¯`°•. Nomads The King of ExClUsIvE .•°`¯¸.•°`¯) :: `~'*¤!||!¤*'~`(( المنتديات العامة - GeneRaL ))`~'*¤!||!¤*'~` :: .::Nomads العام ::. GeneRaL-
انتقل الى: