(¯`°•.¸¯`°•. Nomads The King of ExClUsIvE .•°`¯¸.•°`¯)
مرحبا بك عزيزي الزائر فى منتديات نومادس. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه



 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
HAIFA
مشرفة إلعب معانا
مشرفة إلعب معانا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4577
العمر : 25
البلد : •.♥.••.♥.•
العمل : •.♥.••.♥.•
الهوايات : •.♥.••.♥.•
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 7:01 pm

يقال ان جمال النساء ثلاثه....

1-- جمال لا يراه الا قلب الرجل

2-- وجمال تراه العيون ..ولا تشعر به القلوب

3-- وجمال ينقص ويزيد وفقا لاهتمام المرأه بزينتها وعنايتها بنفسها !!!



وقلوب النساء ثلاثه ...

1-- قلب يستهدف عقل الرجل

2-- وقلب يستهدف جيب الرجل

3-- وقلب ينفتح لاي رجل !!!




اما عن عقول النساء فأربعه...

1-- عقل يفكر ويعمل

2-- وعقل يفكر ولا يعمل

3--وعقل يعمل دون ان يفكر

4-- وعقل لا يعمل ولا يفكر !!!



وسئلت اعرابيه متقدمه في السن وقد احتفظت بنضارة شبابها
وروعة جمالها وبهاء حسنها وهيئتها --
اي مواد التجميل تستعملين؟؟؟

فأجابتني::

استخدم لشفتي:: الحق والصدق

ولصوتي:: الصـــلاة

ولعيني:: الرحمة والشفقه

وليدي:: الاحسان

ولقوامي:: الاستقامة

ولقلبي:: الحب

وفى الاخير المرأه هى تاج الوقار وهى الام والاخت

والبنت وهى كل شئ




013472b702


________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nomads.mam9.com
NOMADS
صاحب المنتدى

صاحب المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1843
العمر : 28
البلد : Any where I go because i`m Nomads
العمل : Collige Student
الهوايات : Basket ball & Internet
مزاجى :
نقاط : 4364
السٌّمعَة : 22
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 7:20 pm

توبيك هايل هيفاء
ويا ريت كل البنات تطبق اللى بتعملة الأعرابيه
ساعتها ماعتقدش ان ممكن يوكن فى مشاكل فى الدنيا
لأن النساء دول لما يتعدلوا أعتقد هايعدلوا حال كل حاجه معاهم لأنهم أصلا هما اللى مبوظينها


بس انا عندى ملحوظة صغيرة
طالما أنواع العقول اربعه يبقى نخلى القلوب والجمال كمان اربعة انواع
فى الجمال نضيف ... جمال ابن خالتى
والقلوب نضيف ... قلبى دليلى ليلى مراد





________________________________________________
Ahmed Nomads | Create Your Badge
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://Nomads.mam9.com
HAIFA
مشرفة إلعب معانا
مشرفة إلعب معانا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4577
العمر : 25
البلد : •.♥.••.♥.•
العمل : •.♥.••.♥.•
الهوايات : •.♥.••.♥.•
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 7:39 pm


هههههههههههه
ما اعتقدش ان النساء سبب المشاكل
انت تعرف مين سبب المشاكل

وشكرااااااا للمرور

________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nomads.mam9.com
NOMADS
صاحب المنتدى

صاحب المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1843
العمر : 28
البلد : Any where I go because i`m Nomads
العمل : Collige Student
الهوايات : Basket ball & Internet
مزاجى :
نقاط : 4364
السٌّمعَة : 22
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 7:47 pm

مثل فرنساوى يعنى مش من عندى انا

(((....اذا عجزت عن حل مشكلة فابحث عن المرأة ....)))

ده أبلغ رد هيفاء على كلامك ومن هما سبب المشاكل



________________________________________________
Ahmed Nomads | Create Your Badge
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://Nomads.mam9.com
HAIFA
مشرفة إلعب معانا
مشرفة إلعب معانا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4577
العمر : 25
البلد : •.♥.••.♥.•
العمل : •.♥.••.♥.•
الهوايات : •.♥.••.♥.•
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 7:52 pm

اها صح المثل بيقول
انتو سبب المشاكل
واحنا دايما الحل عندنا



هههههههههههههههههههههههههههه

________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nomads.mam9.com
NOMADS
صاحب المنتدى

صاحب المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1843
العمر : 28
البلد : Any where I go because i`m Nomads
العمل : Collige Student
الهوايات : Basket ball & Internet
مزاجى :
نقاط : 4364
السٌّمعَة : 22
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 8:02 pm

لالالالالالالالالالالالالالا
ركزى وافهمى كويس
المثل معناه ان لو مالاقيتش حل للمشكلة يبقى أكيد فيها إمرأة
هما المستخبيين يعنى



________________________________________________
Ahmed Nomads | Create Your Badge
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://Nomads.mam9.com
HAIFA
مشرفة إلعب معانا
مشرفة إلعب معانا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4577
العمر : 25
البلد : •.♥.••.♥.•
العمل : •.♥.••.♥.•
الهوايات : •.♥.••.♥.•
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 8:07 pm

لالالالا ركز انت
افهمو صح
هو بيتكلم عنكوا بصيغه الذكور

انا عرفاه كويس

________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nomads.mam9.com
NOMADS
صاحب المنتدى

صاحب المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1843
العمر : 28
البلد : Any where I go because i`m Nomads
العمل : Collige Student
الهوايات : Basket ball & Internet
مزاجى :
نقاط : 4364
السٌّمعَة : 22
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 8:14 pm

ماهو فعلا بيقول للزكور انهم لو فى مشكله وصعبة الحل يبقى أبحث عن المرأة
لأنها أكيد هيه اللى عاملاها

________________________________________________
Ahmed Nomads | Create Your Badge
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://Nomads.mam9.com
HAIFA
مشرفة إلعب معانا
مشرفة إلعب معانا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4577
العمر : 25
البلد : •.♥.••.♥.•
العمل : •.♥.••.♥.•
الهوايات : •.♥.••.♥.•
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 9:33 pm

لا طبعا لانها هتحلها كده
ماهو هيروحلها عشان عملت المشكله هيستفيد ايه يعني

________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nomads.mam9.com
NOMADS
صاحب المنتدى

صاحب المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1843
العمر : 28
البلد : Any where I go because i`m Nomads
العمل : Collige Student
الهوايات : Basket ball & Internet
مزاجى :
نقاط : 4364
السٌّمعَة : 22
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 9:44 pm

لأ يا حلوة ماهو هايروحلها علشان هيه المشكلة نفسها

________________________________________________
Ahmed Nomads | Create Your Badge
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://Nomads.mam9.com
HAIFA
مشرفة إلعب معانا
مشرفة إلعب معانا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4577
العمر : 25
البلد : •.♥.••.♥.•
العمل : •.♥.••.♥.•
الهوايات : •.♥.••.♥.•
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 9:49 pm

ما اعتقدش ان في واحد ..... هيروح للي سببلو مشكله

عايز تقتنع بكلامي جيب اللي قال المثل ده
وهيقلك ان كلامي صح

________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nomads.mam9.com
1 Mido
رحال مهم جدا

رحال مهم جدا


ذكر
عدد الرسائل : 304
العمر : 31
البلد : مصر
العمل : على باب الله
نقاط : 3412
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 20/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 10:22 pm


المراه غريبه بكل مفيها
صعب فهمها ولاكن لابد من تواجدها
ويجب ان نحذر
كليمات قليله لاكن معناها كبير ومهم ولكن
ليه ما في قلب يستهدف قلب الرجل هل لان من ملكت عقل الرجل ملكت قلبه و اعتقد كذلك
اما موضوع الجمال هذا اعتقد انه نسبي بالنسبة لكل انسان و صعب ان يتحط له ثوابت ويظل جمال الروح أكثر الجمال أثرافي النفس
وهو الجمال الذي تراه القلوب
thanks هيفاء

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HAIFA
مشرفة إلعب معانا
مشرفة إلعب معانا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4577
العمر : 25
البلد : •.♥.••.♥.•
العمل : •.♥.••.♥.•
الهوايات : •.♥.••.♥.•
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء يونيو 18, 2008 10:28 pm

اكيد لابد من تواجدها
بس الجمال مفتاح جذب الرجل للمراه
واكيد جمال الروح مهم

وشكرا للمرور

________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nomads.mam9.com
rwan
رحال جديد

رحال جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2
العمر : 29
البلد : مصر
العمل : طالبه
الدولة :
نقاط : 3353
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس يونيو 19, 2008 12:59 am

موضوع جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HAIFA
مشرفة إلعب معانا
مشرفة إلعب معانا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4577
العمر : 25
البلد : •.♥.••.♥.•
العمل : •.♥.••.♥.•
الهوايات : •.♥.••.♥.•
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت يونيو 21, 2008 8:42 pm

ميرسي انتي الاجمل

________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nomads.mam9.com
GamE OveR
مشرف جوال السونى اريكسون
مشرف جوال السونى اريكسون


ذكر
عدد الرسائل : 1177
العمر : 30
البلد : no any place
العمل : ....
الهوايات : ....
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3905
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 19/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس يونيو 26, 2008 12:14 am

شكرا هيفا الموضوع جامد وفعلا انتوا من غيرنا مش هتعرفوا تعيشوا واحنا برده بس مش اوي ههههههههههههههههههههههه .

________________________________________________
Now the all Game is over

17/7/2009
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HAIFA
مشرفة إلعب معانا
مشرفة إلعب معانا
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4577
العمر : 25
البلد : •.♥.••.♥.•
العمل : •.♥.••.♥.•
الهوايات : •.♥.••.♥.•
مزاجى :
الدولة :
نقاط : 3560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس يونيو 26, 2008 12:21 am

قصدك العكس اكيد
ميرسي يا عسل لمروك

________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nomads.mam9.com
 
جما ل النساء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
(¯`°•.¸¯`°•. Nomads The King of ExClUsIvE .•°`¯¸.•°`¯) :: `~'*¤!||!¤*'~`(( المنتديات العامة - GeneRaL ))`~'*¤!||!¤*'~` :: .::Nomads العام ::. GeneRaL-
انتقل الى: